skip to Main Content

All-round dienstverlening

U wilt als ondernemer natuurlijk weten hoe u er financieel voor staat. En liefst niet achteraf, maar zo vroeg mogelijk. Zodat u niet met onaangename verrassingen wordt geconfronteerd. Hoefmans Administratieve Dienstverlening zorgt altijd voor een actuele financiële tussenstand.

Dankzij een goede administratie kunt u direct reageren op veranderingen binnen uw bedrijf. Wij ondersteunen u bij het inrichten, beheren en uitleggen van uw administratie en bij de aangifte omzetbelasting.
Hoefmans Administratieve Dienstverlening verzorgt het samenstellen, beoordelen en controleren van uw jaarrekeningen en verstrekt zo nodig ook de bijbehorende verklaring.
Wij stellen uw aangifte inkomstenbelasting en/ of vennootschapsbelasting op aan de hand van uw financiële administratie en aanvullende gegevens.
Naar uw keuze verzorgen wij de salarisadministratie en -controle, ziekte en herstelmeldingen, loonbelastingverklaring. Ook ondersteunen we u desgewenst bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten en de beëindiging daarvan.
Van het opzetten van uw administratie tot pensioen en vermogensontwikkeling: u kunt terugvallen op deskundig advies. Ook de continuïteit van uw bedrijf is een voortdurend aandachtpunt, net als (fiscale wijzigingen in) de privé-situatie. Ons advies kan variëren van lange termijn planning tot praktische tips.
Back To Top